Przejdź do głównej zawartości

Jak zamówić podpis elektroniczny?

Podpis elektroniczny to narzędzie, które stosowane jest do potwierdzania tożsamości autora dokumentu przesyłanego drogą elektroniczną. Dokument elektroniczny jest wygodną formą kontaktów pomiędzy osobami fizycznymi, przedsiębiorcami oraz z urzędami administracyjnymi.

Obecnie zestawy do składania e-podpisu oferuje kilka firm, m.in. Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir, który udostępnia różnorodne zestawy przeznaczone do składania podpisu elektronicznego. Wśród nich wymienić można:
  • zestawy z certyfikatem kwalifikowanym,
  • zestawy z certyfikatem niekwalifikowanym,
  • zestawy bez certyfikatów. 
Zestawy do składania podpisu elektronicznego dostępne są zarówno w sprzedaży internetowej, jak i w stacjonarnej. Więcej szczegółów na: http://www.elektronicznypodpis.pl/informacje/jak-zamowic-podpis-elektroniczny/
W pliku dostępnym pod adresem http://www.elektronicznypodpis.pl/gfx/elektronicznypodpis/userfiles/_public/faq/instrukcja_obslugi_certyfikatu_kwalifikowanego_w_programie_platnik_new112012.pdf znajduje się pełna instrukcja obsługi certyfikatu kwalifikowanego za pomocą programu Płatnik.Podpis elektroniczny jest coraz chętniej stosowany przez przedsiębiorców, ponieważ deklaracje i faktury, opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym posiadają taką samą moc jak dokumenty podpisane własnoręcznie.

Komentarze